از یک دانش‌آموز ساده تا یک ورزشکار حرفه‌ایاز یک دانش‌آموز ساده تا یک ورزشکار حرفه‌ای

با تام آشنا شوید! دو سال و نیم پیش او تصمیم گرفت زندگی خود را تغییر دهد و از یک دانش‌آموز چاق به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل شد. این آخر هفته او به رویای دیرینه خود رسید و در مهمترین مسابقه زندگی خود شرکت کرد.

“در آغاز راه نه می‌توانستم بدوم و نه دوچرخه‌سواری و شنا کنم. به یاد دارم که می‌خواستم ۵ کیلومتر بدوم و پس از ۳ کیلومتر کاملا خسته شده بودم. فکر می‌کردم چطور دو نیمه ماراتون را در یک مسابقه سه گانه بدوم؟ سخت‌ترین قسمت برای من برای تبدیل شدن به یک ورزشکار سه گانه زمانی بود که می‌خواستم ورزش کردن را جدی بگیرم. دوستانم به مهمانی می‌رفتند و دائما از من می‌پرسیدند که چرا به جای پیوستن به آن‌ها در حال تمرین کردن هستم و از آن جایی که نتیجه قابل توجهی نمی‌گرفتم نمی‌توانستم آن‌ها را قانع کنم که واقعا چرا انجام این کار برای من مهم است.”

” در اولین مسابقات سه‌گانه ironman در بارسلونا قصد داشتم خودم را از نظر جسمی و ذهنی به چالش بکشم. رقابت در مسابقات سه‌گانه ironman در واقع یک نبرد ذهنی میان بدن و مغز است و از نظر ذهنی کمک زیادی به شما می‌کند که خود را به عنوان یک ورزشکار معرفی کنید. در طول یک مسابقه ironman کاملا متوجه می‌شوید که چه کسی از نظر ذهنی آماده‌است و چه کسی آماده نیست.”

 

ویدیو تام را در یوتیوب ببینید:

منبع