برگزاری ماراتن هسپا هامبورگ ۲۰۱۹ با همکاری ۳۶۱ درجه

ماراتن هسپا 361 درجه

در مورد ماراتن هسپا هامبورگ

مسابقه ماراتن هسپا با ۳۵۰۰۰ شرکت‌کننده بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین رویداد ورزشی در هامبورگ است که از سال ۲۰۰۹ راه‌اندازی شده‌است. در این مسابقات ۱۵۰۰۰ دونده ماراتن، ۳۵۰۰ دونده نیمه ماراتن و ۶۵۰۰ دونده امدادی شرکت می‌کنند تا شعار ” تا خط آبی بدو” را محقق کنند. این شعار برای جمع آوری کمک‌های خیریه در سطوح مختلف طراحی شده‌است. صدها هزار تماشاگر در طول مسیر ورزشکاران را تشویق و همراهی می‌کنند و در افتتاحیه نیز ۹۰۰۰ کودک و نوجوان می‌دوند تا همه با هم یک آخر هفته جذاب را در هامبورگ سپری کنند.  در کنار مسابقه نمایشگاهی شامل غرفه های ورزشی، اوقات فراغت و سبک زندگی جذابیت را برای بازدیدکنندگان چند برابر می‌کند.

 

ماراتن هسپا ۳۶۱ درجه

 

ماراتن هسپا هامبورگ در سال ۲۰۱۹ با همراهی شریک تجاری جدید خود یعنی ۳۶۱ درجه برگزار شد. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالاهای ورزشی چینی است که از سال ۲۰۱۶ حضور خود در اروپا را پررنگ کرده‌ است.

مسئول برگزاری مارتن هسپا در مورد ۳۶۱ درجه می‌گوید:” برند ۳۶۱ درجه بسیار جوان است و به همین تناسب نیز به عنوان تولیدکننده‌ی با کیفیت کفش‌های مخصوص دویدن امتیازات بالایی در مجلات ورزشی معتبر در مقایسه با حریفان نام دار خود به دست آورده است. ما خوشحالیم که می‌توانیم جزوی از داستان تازه موفقیت ۳۶۱ درجه باشیم.”

جوریان الستجست مدیر امور کفش  وبسایت ۳۶۱ درجه در اروپا می‌گوید:” هامبورگ در مسائل ورزشی بسیار خاص است. من افراد زیادی را از انجمن‌های محلی دیده‌ام که در مسابقات دویدن در جاده، مسابقات سه‌گانه و رویدادهای دوچرخه‌سواری شرکت می‌کنند. من در اطراف شهر آلستر هنگام زمستان و بهار دویده‌ام و همیشه مردم را در آنجا مشغول ورزش‌کردن می‌بینم. خون ورزشکاری در رگ‌های هامبورگ می‌جوشد و ما دوست داریم بخشی از این اشتیاق باشیم. ما با دوندگان محلی و مسئولین مسابقه همکاری نزدیکی خواهیم داشت تا به هر ورزشکاری بیش از انتظار آن‌ها کمک کنیم.”

در مورد ۳۶۱ درجه کمی بیشتر بدانید

این شرکت در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و یکی از بزرگ ترین مارک های کالاهای ورزشی در چین است. این شرکت به عنوان بخشی از چشم انداز خود برای تبدیل شدن به یک مارک جهانی تجارت خود را در آمریکای شمالی و جنوبی، همچنین آسیا و از سال ۲۰۱۶ در اوپا گسترش داده است. تمرکز برای نفوذ اولیه به بازار، بر پوشیدن کفش های ۳۶۱ درجه است. کفش های مخصوص دویدن ۳۶۱ درجه مجهز به نوع خاصی از تکنولوژی با نام QU!KFOAM است که یک تجربه منحصر به فرد از دویدن را برای افراد فراهم میکند. این تکنولوژی ترکیب بی نقصی از بالشتک‌های ضربه‌گیر و پاسخ‌دهی مناسب در کفش است.

در ۳۶۱ درجه تیمی از متخصصان بین المللی با هدف حمایت از ورزشکاران در سطحی فراتر از انتظار آن‌ها گرد هم آمده‌اند.

منبع